Jij bent verantwoordelijk voor je eigen financiële domein. En bouwt mee aan een sterke Finance-afdeling.
Er wacht een mooie uitdaging op jou als financieel administrateur bij Hemubo in Almere. Jij bent verantwoordelijk voor de totale financiële administratie van een van onze 10 werkmaatschappijen. Je stapt overigens in op een bijzonder moment. We richten onze financiële afdeling opnieuw in en tillen Finance binnen onze organisatie naar een hoger niveau. En daar draag jij aan bij!
Wat ga je doen?
Als financieel administrateur beheer je de financiële administratie van een of meerdere werkmaatschappijen, zoals Hemubo Bouw, Betontechniek, E-techniek of Mulder Schilders. Dit betekent dat jij alle financiële transacties van jouw werkmaatschappij(en) tijdig en zorgvuldig verwerkt. Bijzonder toch, dat je zo bijdraagt aan een gezonde en toekomstbestendige organisatie, die met duurzame en circulaire oplossingen bouwt aan een fijne leefomgeving in heel Nederland?
Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Inkoopfacturen verwerken en controleren of deze juist zijn verwerkt in het systeem.
- Betaalherinneringen voorkomen door ervoor te zorgen dat alle betalingen tijdig en accuraat worden verwerkt, waardoor we een uitstekende relatie met onze leveranciers behouden.
- Het toepassen en op de hoogte blijven van de actuele wet- en regelgeving (bijvoorbeeld factuurvereisten, BTW en Wet Keten Aansprakelijkheid).
- Actief monitoren van debiteuren en contact opnemen bij achterstanden.
- Binnenkomende betalingen verwerken en zorgen dat ze aan de juiste facturen gekoppeld worden zodat alles correct geregistreerd staat.
- Ondersteunen bij de maand- en jaarafsluiting van jouw werkmaatschappij(en) en de Hemubo Groep.
- Samen met collega’s werken aan een uniforme werkwijze en procesbeschrijvingen opstellen. Jouw verbeterideeën horen we graag!
Dit krijg je ervoor terug
Bij Hemubo zorgen we goed voor ons ‘menselijk kapitaal’. Want samen met je collega’s sta jij aan de basis van ons succes. Reken dan ook op fijne arbeidsvoorwaarden als je bij ons komt werken, zoals:
- Een bruto maandsalaris van maximaal € 4.250,- bij een 40-urig contract, afhankelijk van je kennis en ervaring, en 8% vakantiegeld.
- Om te beginnen een jaarcontract, met uitzicht op een vast contract.
- Een laptop.
- 43 vakantiedagen als je fulltime werkt.
- Een goede pensioenregeling, waarbij wij 70% van de premie betalen.
- Oog voor jouw werk-privébalans, omdat we het belangrijk vinden dat je lekker in je vel zit.
- Volop ontwikkelmogelijkheden, zowel persoonlijk als vakinhoudelijk.
- Mooie doorgroeikansen: dat is het voordeel van werken bij een organisatie waar zóveel specialismen samenkomen.
Hier ga je werken
Jij versterkt ons Financieel Service Center te Almere, dat bestaat uit 11 collega’s. Binnen deze afdeling heb je veel contact met de collega’s die ook ieder verantwoordelijk zijn voor de financiële administratie van een of meerdere werkmaatschappijen. Samen zorgen we dat we een goed geoliede machine zijn, zodat we de organisatie optimaal kunnen ondersteunen en vooruithelpen.
Hemubo: specialist in bouwen, renoveren en onderhouden van vastgoed
Wil jij je steentje bijdragen aan een fijne leefomgeving? Dan ben je bij Hemubo aan het juiste adres. Met zo’n 600 collega’s zetten we ons elke dag in voor vernieuwende, duurzame oplossingen voor renovatie, onderhoud en nieuwbouw van vastgoed en civiele objecten. Dat doen we vanuit 10 werkmaatschappijen. Van bouwkunde en elektrotechniek tot schilderwerk: in onze multidisciplinaire organisatie hebben we alle specialismen in huis om klanten van a tot z vooruit te helpen. Het mooie is dat we continu meebewegen met de markt en blijven groeien.
Typisch Hemubo? Ons oog voor de mens achter al onze collega’s. Hier krijg je vertrouwen, mooie verantwoordelijkheden en de ruimte om jezelf te ontwikkelen. Want als jij groeit, groeien wij ook. Samen klaren we de klus; dát is Hemubo.
Dit heb jij in huis
Het enthousiasme om met jouw frisse blik bij te dragen aan de opbouw van onze afdeling. En het vermogen om zelfstandig de financiële administratie van jouw domein te coördineren. Je voelt je verantwoordelijk voor je werk en pakt het initiatief om financiën op orde te brengen of nieuwe ideeën te delen. Daarnaast weet je de juiste prioriteiten te stellen en werk je accuraat.
Ook heb je:
- Minimaal mbo 4-niveau in de richting van bedrijfsadministratie of -economie.
- Minimaal 5 jaar ervaring als financieel medewerker of in een soortgelijke functie.
- Het liefst ervaring in de bouw-, renovatie- of onderhoudssector.
Start nu jouw Hemubo-avontuur
Wil jij bijdragen aan een fijne, veilige en duurzame leefomgeving in Nederland? Solliciteer uiterlijk 1 april 2025. Wil je eerst kennismaken of meer informatie over de functie? Bel of app dan met Mark Brouwer, Senior Corporate Recruiter, via 06 – 22 50 88 99. Tot snel!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst. Profielen en cv’s die ongevraagd door bureaus worden toegezonden, zullen behandeld worden als directe sollicitaties van de kandidaat.
"*" geeft vereiste velden aan