Voor Mulder Schilders zijn we op zoek naar een enthousiaste, verantwoordelijke bewonerscoördinator die de spin in het web wil zijn tussen bewoners, projectteamleden en uitvoerders. Ben jij sociaal vaardig en zie je het als een uitdaging om het aanspreekpunt te zijn voor bewoners en alles in goede banen te leiden? Lees dan snel verder en wellicht kunnen we je snel uitnodigen om, onder het genot van een kopje koffie, jouw wensen te bespreken.
Als bewonerscoördinator bij Mulder Schilders ben je binnen onze samenwerkingen de rechterhand van de projectleiders en werkvoorbereiders. Jouw taak is om het bewonersproces, bewonerstevredenheid en de bewonerscommunicatie in de uitvoerende fase uitstekend te laten verlopen. Je doet dat voor verschillende projecten en bent daarom ook onderdeel van verschillende uitvoerende teams. Wij hebben met onze opdrachtgevers een contract op basis van een langdurige samenwerking. Aan de hand van Kritieke Prestatie Indicatoren (KPI’s) monitoren wij of we onze afgesproken doelstellingen behalen. Een belangrijk KPI is de bewonerstevredenheid. Daar ben je als bewonerscoördinator verantwoordelijk voor.
De projectleiders zijn eindverantwoordelijk voor planmatig onderhoud (PO) en PO+ projecten.
PO projecten zijn projecten waarbij schilderwerk, brandveiligheidswerkzaamheden en gevelwerkzaamheden worden uitgevoerd. Er zijn ook projecten waar wij energetische maatregelen uitvoeren (PO+) projecten. Wij werken dan bij de bewoners binnen. Wij plaatsen dan bijvoorbeeld nieuwe kozijnen, HR++ glas met roosters en soms worden er ook in de woningen mechanische ventilaties vervangen of geplaatst. Jij als bewonerscoördinator zorgt voor de goede bewonerscommunicatie. Je doet ook huisbezoeken.
Als bewonerscoördinator werk je zeker niet alleen vanaf je bureau, maar je spreekt ook met bewoners op de projecten. Jij weet wat er nodig is als het gaat om bewonerscommunicatie en bespreekt dit ook in je projectteam met de projectleider en of voorlieden.
Schriftelijke communicatie stem je af met de projectleider en opdrachtgever.
Taken en verantwoordelijkheden
- Als rechterhand van de projectleiders en werkvoorbereiders zorg je voor tijdige en effectieve bewonerscommunicatie. Regelmatig overleg je met de projectleider om verwachte uitdagingen met bewoners proactief te bespreken en geef je aan hoe je dit het beste kunt oplossen.
- Je handelt vragen en klachten van bewoners snel en professioneel af.
- Je werkt op meerdere projecten tegelijk. Daarom is secuur werken belangrijk. Je weet wat er speelt op de verschillende projecten/op de verschillende adressen en houdt dit ook digitaal netjes bij. Het is daarbij belangrijk dat jouw collega teamleden begrijpen wat er is afgesproken en weten wat er speelt.
- Je bent verantwoordelijk voor het meten van bewonerstevredenheid. Je verzamelt de bewonersenquêtes, analyseert de resultaten en rapporteert aan het projectteam. Eén keer per jaar maak je ook een nette presentatie over de resultaten van de bewonerstevredenheid en komt met aanbevelingen.
Welke kennis heb je nodig
- MBO werk en denkniveau met minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie of HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Kennis van het bewonerscommunicatieproces: welke communicatie wanneer in het proces.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je kunt technische zaken makkelijk en begrijpelijk ‘vertalen’.
- Kennis van B1 taal.
Gewenste vaardigheden
- Multitasken en zelfstandig kunnen werken is waar je blij van wordt. Je hebt ervaring om te kunnen bepalen wat echt prioriteit heeft en wat even kan wachten.
- Jij vindt het nemen van je verantwoordelijkheid heel logisch.
- Je houdt van goed plannen en organiseren en je vindt het echt een uitdaging om op meerdere projecten tegelijk te werken.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en kunt snel verbinding maken met diverse huurders uit verschillende doelgroepen en (culturele) achtergronden.
- Je kunt proactief anticiperen op onverwachte situaties en staat stevig in je schoenen.
- Je denkt goed mee en adviseert proactief op het gebied van bewonerscommunicatie en -tevredenheid. Je hebt ervaring en ook het talent om bepaalde problemen in de communicatie met bewoners voor te zijn.
- Je bent positief ingesteld en krijgt energie van goed samenwerken.
- Je bent een echte doener en staat graag ‘met je voeten in de klei ‘.
Interesse?
Ben je enthousiast over ons bedrijf en deze vacature? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie via solliciteren@hemubo.nl of via onderstaande button. Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je terecht bij Bart van den Hoorn op 036-5492700.
Ongevraagde acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Kandidaten die ongevraagd via bureaus worden voorgesteld zullen behandeld worden als directe sollicitanten.
"*" geeft vereiste velden aan